Tekst 1

Poslovni program v oblaku

Za podjetja, ki želijo celovito poslovno rešitev z brezpapirnim poslovanjem v oblaku.

Tekst 1
Vodite si računovodstvo sami

Za manjša podjetja in s.p. z enostavnim poslovanjem, ki želijo prihraniti pri računovodstvu.

Tekst 1

Računovodstvo +

poslovni program brezplačno

Stranke z računovodstvom uporabljajo program brezplačno.

Rešujemo vaše probleme: poslovne, proizvodne...
privatnih pa ne.
Rešitve
Proizvodnja in lesna industrija

Optimizacija v proizvodnji z delovnimi nalogi.

Prodaja in servis avtomobilov

Spletni program prilagojen za avtoservise in avto salone.

Upravljanje

Optimizacija in avtomatizacija pri upravljanju objektov.

Phoenix RFID registrator
Registracija prihodov
tudi s telefoni

Registracija preko mobilnih naprav z geolokacijo.

CRM
CRM sistem za prodajo

Kontakti in termini vedno dostopni preko spleta.

Maloprodaja
Maloprodaja in gostinstvo

Davčna blagajna za računalnike in mobilne naprave.

Spletne trgovine
Povezave s spletnimi trgovinami

Sinhronizacija s spletnimi trgovinami.



PHOENIX - Demo

Za brezplačno demo verzijo nas kontaktirajte.

Video navodila

Video navodila za uporabo programa Phoenix.

Pogosta vprašanja (FAQ)

Pogosta vprašanja (FAQ).



Poslovno-računovodski program Phoenix je rezultat dolgoletnega razvojnega sodelovanja strokovnjakov s področja računovodstva, marketinga, procesnega/projektnega upravljanja in IT strokovnjakov.

Računovodstvo Phoenix e-poslovanje nudi svojim strankam brezplačno uporabo poslovnega in računovodskega programa.

Stranke vnašajo podatke in skenirane dokumente, računovodski servis, ki dostopa do vaših računovodskih podatkov, pa le te uredi, preveri in jih obdela.

Program bazira na tehnologiji oblaka, zato je dostopen na vseh napravah z brskalniki.

Uporaba je popolnoma prilagojena brezpapirnemu poslovanju.

Naše stranke so s takim načinom prešle v brezpapirno poslovanje in brezpapirno računovodstvo.

Program Phoenix je prilagojen različnim dejavnostim.

Tako podpiramo proizvodno dejavnost z delovnimi nalogi, registracijo delovnega časa neposredno v kadrovsko evidenco in vmesnik za plače. Nudimo vodenje skladišča in podporo Cipherlab prenosnih terminalov za inventure, prevzeme in izdaje.

Spletna stran uporablja piškotke, da lahko zagotovi najboljšo uporabniško izkušnjo. Več o piškotnih in možnost njihovega upravljanja najdete s klikom nastavitve.